Вплив засобів масової інформації на самовизначення та свідомість молоді

15 лютого студенти ВСП «Фаховий коледж вимірювань ДУІТЗ» стали учасниками виховного заходу, присвяченому проблемам впливу  засобів масової інформації на самовизначення та свідомість молоді.

Організаторами заходу стали психолог Ольга Кучеренко та заступник директора з виховної роботи Ольга Большакова. Так, у вступному слові Ольга Большакова відзначила, що на теперішній час засоби масової інформації мають величезний вплив на свідомість молоді, багато в чому формують їх життєву позицію та світогляд. Телебачення, радіо, інтернет та соціальні мережі стали основними джерелами інформації, що формують внутрішній світ молодої людини. У результаті необмеженого доступу до інформаційного простору, інформація має вагомий вплив на свідомість людини, а динамічне збільшення обсягу інформації спричинило інформаційний вибух, що в результаті обумовило інформаційне перевантаження людини та чинить вагомий інформаційно-психологічний вплив.

Психолог Ольга Кучеренко розповіла молоді про вплив ЗМІ на психіку молодої людини: по-перше, втрачається адекватність сприймання явищ; по-друге, людина позбувається своєї індивідуальності; по-третє, критичність мислення знижується; по-четверте, усвідомлення регресує, втрачається індивідуальна відповідальність; по-п’яте, набуває місця імпульсивність, скрита чи відкрита агресія. Засоби масової інформації мають, як позитивний так і негативний плив на молодь, відзначила психолог. Так, до позитивного впливу ЗМІ варто віднести такі риси: розширює світогляд людини; високий рівень інформованості у всіх сферах життя людини; підвищує культурний та інтелектуальний потенціал; є засобом розваг та засобом зв’язку.

Наприкінці психолог надала рекомендаційні поради, як захистити себе від маніпуляцій свідомістю у ЗМІ. Також Ольга Кучеренко навела правила Інтернет-безпеки та Інтернет-етики.Вплив засобів масової інформації  на самовизначення та свідомість молодіВплив засобів масової інформації  на самовизначення та свідомість молоді Вплив засобів масової інформації  на самовизначення та свідомість молоді

  • 15.02.2024