Гостьова лекція: протидія булінгу в освітньому середовищі

У грудні до ВСП «Фаховий коледж вимірювань Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку» завітали інспектор ВЗГ УПП в Одеській області ДПП старший лейтенант поліції Когут Андрій Юрійович та інспектор ВЗГ УПП в Одеській області ДПП  лейтенант поліції Опалинська Аліна Віталіївна з темою лекції-бесіди «Протидія булінгу в освітньому середовищі».

Здобувачі освіти та викладачі коледжу були ознайомлені з нормами діючого законодавство щодо правового регулювання булінгу та відповідальності за нього. Так, згідно з Законом України «Про освіту», булінг (цькування) – діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого. Стаття 173-4 Кодексу про адміністративні правопорушення: булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, – тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Здобувачам освіти та викладачам коледжу розповіли, які ознаки булінгу, які види булінгу існують, хто є учасниками булінгу, та які види відповідальності можуть бути застосовані до учасників булінгу.

Окрему увагу гості приділили відмінностям булінгу в умовах воєнного стану. Так, особливостями булінгу під час воєнного стану є: дистанційне навчання, як наслідок збільшення кібербулінгу; збільшення внутрішньо переміщених осіб (учнів), як наслідок – проблеми соціалізації, адаптації у новому колективі тощо; напружений емоційний стан, як наслідок – більша вразливість до булінгу.

Гостьова лекція: протидія булінгу в освітньому середовищі Гостьова лекція: протидія булінгу в освітньому середовищі

Дякуємо за цікаву та корисну інформацію!

  • 06.12.2024