Відповідно до плану роботи обласної методичної комісії викладачів електротехніки на 2024-2025 навчальний рік 26 листопада 2024 року відбулася ІІІ обласна студентська науково-практична конференція з електротехніки на тему: «Енергоресурси України. Перспективи розвитку альтернативної енергетики» серед здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти Одеської області. Конференція присвячена електроенергетиці України, яка є базовим сектором державної економіки. На конференції розглядались різні типи джерел електричної енергії та типи електростанцій, які діють в Україні та світі, їх переваги та недоліки, перспективи розвитку.
Конференцію відкрила голова обласної методичної комісії викладачів електротехніки Шурпатенко Р.І., яка зазначила мету та важливість теми конференції, особливо у теперішній час, коли галузь енергетики України зазнала значних збитків під час повномасштабного вторгнення. Масовані обстріли по об’єктам енергетики нанесли шкоду та руйнування більше ніж на 60% інфраструктури держави в галузі енергетики. Постраждали теплові та гідроелектростанції, магістральні та розподільчі мережі, теплоелектроцентралі, підстанції з різними типами напруги та інші об’єкти інфраструктури. В надскладних умовах працюють атомні електростанції, на окупованій ЗАЕС спостерігається порушення всіх базових компонентів для безпечної експлуатації.
Робота здобувачки освіти ВСП «Фаховий коледж вимірювань Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку» Анни Леонової на тему «Сонячні електростанції, потенціал сонячної енергетики в Україні» була представлена у вигляді доповіді, презентації та відеороликів.
Захід проводився у дистанційній формі на платформі zoom. Не зважаючи на півторагодинне очікування (у зв’язку з повітряною тривогою) та відсутністю світла у деяких учасників, конференція відбулась, завдяки мужності, натхненню, відповідальності і терпінню викладачів ОМК і учасників конференції.
Дякуємо викладачу Ірині Радуловій за керівництво роботою здобувачки освіти, допомогу у презентації доповіді та підтримку на конференції.
Окрема подяка висловлюється викладачу Антону Розмариці та лаборанту Алісі Гонтар: завдяки їх зусиллям та технічній допомозі здобувачка освіти нашого навчального закладу продемонструвала високий рівень підготовки.