Спеціальність «Готельно-ресторанна справа» забезпечує індустрію гостинності фахівцями, здатними надавати якісні послуги у сфері обслуговування. 

У процесі навчання розглядаються питання організації роботи закладів готельного та ресторанного господарства, принципи управління підприємствами цієї сфери, технології обслуговування гостей, організація роботи персоналу, документообіг. Особлива увага приділяється питанням забезпечення якості надання послуг та їх безпеки.Спеціальність 241 Готельно-ресторанна справа

Для вдосконалення професійних умінь і навичок за фахом та придбання практичного досвіду під час навчання здобувачі освіти проходять різноманітні види практик на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу Одеського регіону.

Вивчаються освітні компоненти:

  • будівлі, обладнання та естетичне оформлення готелів,
  • організація та технологія обслуговування в закладах ресторанного господарства,
  • організація та технологія обслуговування в готелях,
  • сучасна електропобутова техніка в готельних та ресторанних комплексах,
  • організація обслуговування споживачів послуг,
  • професійний етикет,
  • оцінка відповідності сервісної діяльності,
  • стандартизація та якість готельних та туристичних послуг,
  • інформаційні системи в готельному господарстві,
  • основи менеджменту,
  • основи маркетингу,
  • основи підприємництва та управлінської діяльності,
  • гігієна і санітарія в підприємствах готельного типу.